Amalia Szmajda

Z pasji do zdrowego odżywiania i sportu stworzyłam miejsce, w którym dzielę się wiedzą z zakresu żywienia, odchudzania i dobrych nawyków żywieniowych. Pomagam w osiąganiu celów sylwetkowych oraz zdrowotnych i rozprawiam się z mitami ze świata dietetyki.

Podstawy diety roślinnej

Podstawy diety roślinnej

Diety roślinne mają korzystny wpływ na zdrowie i stan środowiska. Dzięki temu zyskują coraz więcej zwolenników. Istnieje jednak jeszcze wiele obaw, czy dieta roślinna jest bezpieczna i możliwa do zastosowania w praktyce. Sprawdź jak dostarczyć sobie białko, wapń i żelazo na diecie roślinnej.

Oliwa z oliwek – właściwości i zastosowanie

Oliwa z oliwek – właściwości i zastosowanie

Oliwa z oliwek, ze względu na swoje cenne właściwości, jest coraz częściej stosowana w naszej kuchni. Sposób jej pozyskiwania będzie znacząco wpływał na zawartość korzystnych dla zdrowia składników. Warto wiedzieć jak wybrać oliwę najlepszej jakości i do czego można ją zastosować.

Czy od chleba się tyje?!

Czy od chleba się tyje?!

Na temat chleba krążą dziwne mity. Niektóre osoby uważają, że chleb jest tuczący. Czy mają rację? Czy od chleba się tyje? No i w końcu – czy można jeść chleb na diecie?

Jak przestać podjadać? 3 proste kroki.

Jak przestać podjadać? 3 proste kroki.

Podjadasz w nocy, podjadasz w pracy, podjadasz właściwie ciągle, ale nawet nie wiesz kiedy? Podjadanie to szkodliwy nawyk, który wymaga odpowiednich metod do zwalczenia. W 3 prostych krokach pokaże Ci jak przestać podjadać.

Żyjesz by jeść, czy jesz aby żyć?

Żyjesz by jeść, czy jesz aby żyć?

Jedzenie jest nieodłącznym elementem życia i nie należy go sobie odmawiać. Lecz jeśli staje się ono naszym uzależnieniem i bez zastanowienia sięgamy po kolejną czekoladkę – możemy pożegnać się z dobrym zdrowiem. Wielkość i jakość posiłków ma też ogromny wpływ na funkcjonowanie naszego mózgu…

Zapisz się na Newsletter DIETAmaBądź ze mną na bieżąco

Po zapisaniu się otrzymasz do pobrana darmową dietę na odporność – tygodniowy jadłospis w PDF.

Share This