Regulamin współpracy dietetycznej

Definicje

  1. Dietetyk – mgr Amalia Szmajda, pod marką Dietama.
  2. Pacjent – każda osoba, która ukończyła 16. rok życia i zamawia lub zamówiła usługę oferowaną przez Dietetyka.
  3. Usługa – każda działalność wykonana przez Dietetyka na rzecz Pacjenta wymieniona w punkcie: Zakres usług.
  4. Materiały – wszystkie pliki/dokumenty, które Dietetyk przekazuje Pacjentowi w trakcie współpracy.

Informacje ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Usług dietetycznych świadczonych przez Dietetyka.
  2. Dietetyk oświadcza, że posiada odpowiednie wykształcenie oraz niezbędne kompetencje, które pozwalają mu świadczyć ww. Usługi.
  3. Pacjent korzystający z Usług Dietetyka oświadcza, że zapoznał się i akceptuje postanawiania niniejszego regulaminu.

Zakres usług

W zakres Usług oferowanych przez Dietetyka wchodzą następujące elementy:
a) konsultacja dietetyczna
b) współpraca 1-miesięczna
c) współpraca 3-miesięczna

Forma zakupu Usługi

  1. Pacjent kontaktuje się z Dietetykiem za pośrednictwem formularza: https://dietama.pl/formularz-kontaktowy/ , bezpośrednio na adres mailowy amalia@dietama.pl lub na Instagramie: ttps://www.instagram.com/dietama.amalia_szmajda/ podając swoje imię, nazwisko, adres mailowy i wybór Usługi.
  2. Dietetyk odpowiada Pacjentowi na podany adres mailowy w ciągu 24 godzin od otrzymania zapytania na Usługę (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
  3. W celu rezerwacji Usługi Pacjent ma obowiązek dokonać wpłaty z góry, na konto w mBanku o numerze 77 1140 2004 0000 3702 7671 1116 zgodnie z cennikiem na stronie: https://dietama.pl/oferta/ . Dietetyk zastrzega sobie zmianę ceny lub numeru konta w indywidualnych przypadkach.
  4. Wpłata powinna nastąpić w ciągu 7 dni od otrzymania odpowiedzi od Dietetyka. Jeśli wpłata nie nastąpi w tym terminie, Pacjent jest zobowiązany do ponownego wysłania zapytania o Usługę.
  5. Dietetyk jest zobowiązany wystawić rachunek za Usługę tylko na prośbę Pacjenta.

Zasady konsultacji dietetycznej

  1. Konsultacja dietetyczna jest przeprowadzana w formie rozmowy wideo, (lub telefonicznie na życzenie Pacjenta) za pomocą komunikatora internetowego.
  2. Termin konsultacji jest ustalany wspólnie przez Pacjenta i Dietetyka w dogodnym dla obu stron terminie.
  3. Możliwe jest obustronne odwołanie konsultacji, w miarę możliwości z wyprzedzeniem co najmniej 24 godzin i przesunięcie spotkania na inny termin.
  4. Rozmowa trwa około 45 minut, ale czas trwania może zostać skrócony lub wydłużony w zależności od potrzeb Pacjenta.
  5. W zakres konsultacji wchodzi: analiza obecnego sposobu odżywiania i stylu życia, wyliczenie zapotrzebowania energetycznego, interpretacja badań laboratoryjnych, indywidualne zalecenia żywieniowe.
  6. W ciągu 24 godzin od zakończenia rozmowy Dietetyk przesyła Pacjentowi na adres mailowy podsumowanie konsultacji w formie pdf.

Zasady współpracy 1 i 3-miesięcznej

  1. W zakres współpracy 1-miesięcznej wchodzi: 1x 7-dniowy jadłospis (w formie pdf), plan suplementacji, lista zakupów i wymienników produktów, interpretacja badań laboratoryjnych, indywidualne zalecenia żywieniowe, 30-dniowy dostęp do aplikacji mobilnej AvoDiet, jedna korekta jadłospisu, regularny kontakt Dietetyka.
  2. W zakres współpracy 3-miesięcznej wchodzi: 3x 7-dniowy jadłospis (w formie pdf – jeden na miesiąc), plan suplementacji, lista zakupów i wymienników produktów, interpretacja badań laboratoryjnych, indywidualne zalecenia żywieniowe, 90-dniowy dostęp do aplikacji mobilnej AvoDiet, trzy korekty jadłospisu (jedna na każdy jadłospis),
    regularny kontakt Dietetyka.
  3. Jadłospis zostaje przygotowany przez Dietetyka na podstawie wypełnionej przez Pacjenta ankiety i opcjonalnie: dzienniczka żywieniowego, badań laboratoryjnych, zdjęć sylwetki.
  4. Dietetyk przesyła Pacjentowi Materiały (jadłospis, zalecenia) w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przelewu i informacji niezbędnych do przygotowania jadłospisu.
  5. Miesiąc współpracy rozpoczyna się w ciągu 3 dni od wysłania do pacjenta wszystkich materiałów przez Dietetyka i kończy po 30 dniach (w przypadku współpracy miesięcznej) lub po 90 dniach (w przypadku współpracy 3-miesięcznej) od tej daty.
  6. Jeżeli Pacjent chce kontynuować współpracę i wykupić kolejny pakiet Usług, powinien poinformować Dietetyka o takiej woli na minimum 10 dni przed końcem aktualnej współpracy. Późniejsze zgłoszenie może wiązać się z opóźnieniem w
    dostarczeniu kolejnych Materiałów.
  7. W przypadku współpracy 3-miesięcznej Dietetyk dostarcza Pacjentowi kolejny jadłospis na minimum 3 dni przed końcem aktualnego.
  8. Współpraca może zostać zawieszona przez Pacjenta w uzasadnionych przypadkach na maksymalnie 7 dni. W przypadku chęci zawieszenia obowiązuje zgłoszenie tej informacji Dietetykowi przed zawieszeniem.
  9. W ramach współpracy jest możliwy kontakt mailowy pod adresem: amalia@dietama.pl . Dietetyk zobowiązuje się odpisywać w ciągu 48 godzin (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
  10. Jeśli w ciągu 3 dni Pacjent nie otrzyma odpowiedzi proszony jest o ponowny kontakt.
  11. Dietetyk zastrzega sobie prawo do nieodpowiadania na wiadomości w trakcie urlopu lub zwolnienia chorobowego. O takiej sytuacji Dietetyk jest zobowiązany poinformować Pacjenta drogą mailową ze stosownym wyprzedzeniem, lub w sytuacji losowej – w dniu zdarzenia.
  12. W przypadku braku odpowiedzi ze strony Pacjenta, Dietetyk będzie podejmował maksymalnie 2 próby kontaktu przed zakończeniem współpracy.

Prawa i obowiązki Dietetyka

  1. Dietetyk zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań do tego, aby wypracowane rozwiązania i przesłane Materiały były maksymalnie dostosowane do potrzeb i możliwości Pacjenta.
  2. Dietetyk zobowiązuje się do przygotowania diety z dbałością o zdrowie Pacjenta, według indywidualnej interpretacji stanu zdrowia, wyników badań, a także w oparciu o profesjonalną wiedzę i doświadczenie.
  3. Dietetyk zobowiązuje się do zachowania tajemnicy wszystkich powierzonych mu przez Pacjenta informacji.
  4. Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności za niedostosowanie Materiałów do informacji, które zostały przed nami zatajone.
  5. Dietetyk nie daje gwarancji, że przedstawione w Materiałach cele zostają osiągnięte, z uwagi na złożoność ciała ludzkiego i czynników środowiskowych mających wpływ na efekt porad dietetycznych.

Prawa i obowiązki Pacjenta

  1. Pacjent w trakcie korzystania z usług Dietetyka zobowiązany jest podawać Dietetykowi wyłącznie prawdziwe dane oraz każdorazowo informować Dietetyka o ich zmianach.
  2. Pacjent wyraża zgodę na terapię dietetyczną i zobowiązuje się stosować ułożoną przez Dietetyka dietę oraz zdaje sobie sprawę z tego, że pożądane efekty zależą głównie od tego, czy stosuje się do zaleceń dietetycznych.
  3. Pacjent ma obowiązek informować o wszelkich problemach zdrowotnych pojawiających się w trakcie stosowania się do zaleceń.
  4. Pacjent przyjmuje do wiadomości, że usługi świadczone przez Dietetyka nie dają gwarancji odniesienia skutku oczekiwanego przez Pacjenta, z uwagi na złożoność ciała ludzkiego i czynników środowiskowych mających wpływ na efekt porad dietetycznych.

Postanowienia końcowe

  1. Usługi oferowane przez Dietetyka mają charakter informacyjny i nie zastępują porady lekarskiej. Pacjent stosując się do nich bierze odpowiedzialność za swoje działania i stan zdrowia.
  2. Każda Usługa i Materiały są przygotowywane indywidualnie dla konkretnego Pacjenta. Zabronione jest rozpowszechnianie ich, kopiowanie, odsprzedawanie, udostępnianie publiczne lub indywidualne bez pisemnej zgody Dietetyka.
  3. Pacjent ma prawo do pobierania, drukowania i przetwarzania Materiałów na własny użytek, pod warunkiem nienaruszania praw autorskich.
  4. Ułożony jadłospis nie podlega zwrotowi.
Darmowa dieta!Zapisz się do newslettera i odbierz swój jadłospis